השתלות שיניים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ברוכים הבאים לאתר מרפאת השיניים איזי סמייל – ד"ר לוקס
 
כל טיפולי השיניים תחת קורת גג אחת
 
ספא להלבנת שיניים, שירות עיצוב חיוך דיגיטלי ועוד טיפולים ייחודיים
 
 
 
 
בקרו את מרפאת שיניים איזי סמייל בפייסבוק
 
 
חיפוש
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
* שם:
 
* טלפון:
 
  הערות:
 
* קוד:
Capcha
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

השתלות שיניים ביום אחד

 
בעבר, היה צורך בהמתנה ממושכת של חצי שנה, אם לא יותר, עד לקליטה בטוחה של
השתלים בעצם הלסת ולביצוע תוכנית השיקום הסופית. כיום ניתן להציע למטופלים רבים, שיניים זמניות קבועות ואיכותיות ביותר, דבר שמקצר משמעותית את תקופת ההמתנה ומספק למטופל נוחות, אסתטיות ופונקציונליות במהלך כל תקופת הטיפול.

משמעות המושג "השתלת שיניים ביום אחד" מתייחס לביצוע שתל ומייד לאחר מכן הרכבת מבנה וכתר זמני. כלומר, מייד לאחר השלב הכירורגי ניתן להעמיס את משקל הכתר הזמני על גבי השתל הדנטלי.

בזכות התפתחות הטכנולוגיה בשנים האחרונות בתחום רפואת השיניים, אפשר להעניק היום למטופלים מגוון רחב של טיפולי שיניים ביום אחד, דבר המקנה קיצור פגישות, הקטנת הסבל וחוסר הנוחות. כמו כן, ביצוע השתלות שיניים ביום אחד וקיבוע שיניים תותבות חדשות ללסת כבר באותו יום מאפשרים לקבל שיפור משמעותי אסתטי במראה החיוך.
 
 

למי מתאימה שיטת השתלת שיניים ביום אחד?

בכדי לדעת האם שיטה זו מתאימה לך, רופא השיניים מוודא באמצעות צילום סי.טי ובדיקה קלינית שכמות ואיכות עצם הלסת אופטימלית לביצוע השתלת שיניים ביום אחד, ובודק האם ישנם גורמי סיכון אשר לא יאפשרו קליטה מרבית של שתלים דנטליים בעצם הלסת.

חלל הפה ואיזור ההשתלה צריכים להיות נקיים מזיהומים, דלקות או מחלות חניכיים. על רופא השיניים לוודא כי הכתרים הזמניים מאפשרים את איזון הכוחות המופעלים בזמן הלעיסה, על מנת למנוע לחצים עודפים על השתלים.

מהם יתרונות השתלות שיניים ביום אחד?

קיימים מספר יתרונות לפרוצדורת השתלת שיניים ביום אחד בהשוואה לשיטות קודמות והם תלויים במקרה הטיפולי. במקרה שרופא השיניים מבצע השתלה מיידית, כלומר באותו יום, הוא עוקר ומתקין במקום השן שנעקרה שתל דנטלי ומונע תהליך ספיגה ואיבוד עצם.
 
 
 
השתלות שיניים ביום אחד
 
 
 
תהליך הספיגה ואיבוד העצם נקרא גם אטרופיה ליסטית. האטרופיה הינו תהליך טבעי שמתחולל בלסת ברגע שאין שן ואין דרכה מעבר כוחות לאזור העצם. התקנת השתל במקרים של השתלות שיניים ביום אחד תאפשר את שימורה של העצם במקומה.

במקרים שבהם תרצו לבצע שיקום של האזור הקדמי, האפשרויות הטכנולוגיות החדשות  יאפשרו לכם לצאת כבר באותו יום עם שיניים קבועות, חדשות, נוחות ואסתטיות.

מינימום של ייסורים וכאבים, נוחות מקסימלית, אפשרות להתחיל לאכול באותו יום וזמני טיפול קצרים הם מה שהופכים את הטיפול להצלחה גדולה, ומוכיחים שהשתלות שיניים ביום אחד הינה שיטה טיפולית מצוינת.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
השתלות שיניים
 
 
 
שעות פתיחה
ימי שני, שלישי, רביעי : 09:00 - 19:30
ימי שישי : 08:00- 13:00

 
 
 
פרטי התקשרות
רחוב מנחם בגין 74 קומה 2 תל אביב
טל': 6090969 - 03
טל' למקרי חירום: 6590969 - 050
דוא"ל: info@easysmile.co.il
חפשו אותנו ב: ‪Google+‬‏!
 
 
 
 
לפני                               אחרי
 
 
 
 
 
 
+1
 
 
ZAP Group בניית אתרים