השתלות שיניים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ברוכים הבאים לאתר מרפאת השיניים איזי סמייל – ד"ר לוקס
 
כל טיפולי השיניים תחת קורת גג אחת
 
ספא להלבנת שיניים, שירות עיצוב חיוך דיגיטלי ועוד טיפולים ייחודיים
 
 
 
 
בקרו את מרפאת שיניים איזי סמייל בפייסבוק
 
 
חיפוש
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
* שם:
 
* טלפון:
 
  הערות:
 
* קוד:
Capcha
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

רפואת שיניים מודרנית בעידן הדיגיטלי

 

עידן חדש
הטכנולוגיות המשמשות את מרפאות השיניים המודרניות מאפשרות תוצאות טובות יותר, טיפול מהיר והליך ריפוי קל מתמיד. ד"ר לוקס שקלרק סוקר את החידושים בתחום רפואת השיניים
ליד: כיום אני נעזר בטכנולוגיית צילום דיגיטלית ובתוכנת מחשב מיוחדת להדמיה ולעיצוב השיניים כדי להמחיש לכל מטופל כיצד ייראה החיוך העתידי שלו
כמו כל תחומי המדע, גם רפואת השיניים התקדמה פלאים בשנים האחרונות בעקבות פיתוחים טכנולוגיים שונים המקלים את הטיפול הן לרופא והן למטופל. העבודה המדויקת שהמכשור החדש מאפשר מיטיבה עם המטופל – היא מובילה לקיצור משך זמן הטיפול והריפוי, כמו גם לתוצאות טובות ואסתטיות ממה שהתאפשר בעבר. 

תכנון כתרים וירטואלי

זהו הפיתוח הטכנולוגי החדיש ביותר בתחום שיקום הפה. בשיטה זו תכנון הכתרים נעשה באופן וירטואלי באמצעות תוכנת מחשב מיוחדת וסורק תלת-ממדי, ולכן קטן מספר הביקורים הנדרשים במרפאת השיניים לשם בדיקת התאמת הכתר. ניתן ליצור כתר בודד או גשר בעל יחידות כתרים אחדות בדיוק אנטומי מרבי, אחיד ויציב, לנוחות המטופל ובמהירות המרבית. טכנולוגיה זו עמדה למבחן במספר רב של בדיקות ושל מחקרים אשר הוכיחו כי המבנה שנוצר ושטחו הפנימי של הכתר מבטיחים אחיזה אופטימלית.

רנטגן דיגיטלי

בדיקת מטופל במרפאת השיניים מצריכה בדיקה קלינית, בפה המטופל, ובדיקה רנטגנית באמצעות צילומים. רנטגן דיגיטלי מבוקר מחשב מאפשר לקבל תצלומים מדויקים וברורים יותר. רנטגן דיגיטלי פולט קרינה בכמות הקטנה פי עשרים מקרינה הנפלטת בצילום רנטגן רגיל, ויתרון נוסף של התצלומים המופקים הוא שהם מגובים ונשמרים אצלנו במרפאה על גבי מחשב, ולכן לא מתבלים או אובדים.

עיצוב והדמיית חיוך ממוחשבים

לעתים קרובות למטופלים המגיעים אליי לטיפולי שיניים אסתטיים קשה מאוד להבין כיצד החיוך שלהם ישתנה וייראה לאחר סיום הטיפול. כיום אני נעזר בטכנולוגיית צילום דיגיטלית ובתוכנת מחשב מיוחדת להדמיה ולעיצוב השיניים כדי להמחיש לכל מטופל כיצד ייראה החיוך העתידי שלו, וההדמיה מאפשרת למטופל להשתתף בצורה פעילה בתכנון ובעיצוב החיוך שהיה רוצה לעצמו. 

כירורגיה זעירה ומינימלית
פיתוח של טכנולוגיות חדשניות ושל מכשור משוכלל בעולם הרפואה בכלל ובתחום רפואת השיניים בפרט מאפשר היום לבצע פעולות כירורגיות בצורה מדויקת יותר, מהירה וללא חתכים מיותרים. שימוש בטכנולוגיות אלה מאפשר ריפוי מהיר וקל למטופל וגם את התוצאה האסתטית ביותר.

השתלות שיניים מונחות מחשב
השתלה באמצעות הנחיית מחשב היא אחד החידושים הטכנולוגיים האחרונים בתחום השתלות השיניים. בזכות ההתפתחות הטכנולוגית של אמצעי ההדמיה ופיתוח שיטות כירורגיות בתחום רפואת השיניים, אנו מספקים היום למטופל במרפאתנו טיפול זעיר פולשני ללא חתכים נרחבים – טיפול זה איכותי יותר ומדויק יותר, ומאפשר ריפוי מהיר וקל, התאמה מושלמת לפה המטופל ותוצאה אסתטית מרבית.

טיפול שורש תחת מיקרוסקופ
השיניים הם איבר קטן ביותר. עבודה בתוך השן קשה מאוד, ולכן כושר הראייה של העין האנושית לא מאפשר טיפול אופטימלי ללא עזרים שיאפשרו לנו, רופאי השיניים, לראות עמוק וחד יותר. השימוש במיקרוסקופ טיפולי מודרני ובתאורה חזקה ביותר מאפשר למצוא תעלות שללא עזרה זו פשוט לא היו נראות. ההגדלה מאפשרת לחפש ולמצוא מפתחי תעלות חריגות וכך למנוע זיהומים חוזרים ומיותרים ולהעניק את הטיפול הטוב ביותר לאורך שנים.

ד"ר לוקס שקלרק הוא בעל תואר שני בהשתלות שיניים ושיקום הפה ומחלוצי הארץ בהשתלות שיניים מונחות מחשב

 
תותבת שלמה עם 2 מחברים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
השתלות שיניים
 
 
 
שעות פתיחה
ימי שני, שלישי, רביעי : 09:00 - 19:30
ימי שישי : 08:00- 13:00

 
 
 
פרטי התקשרות
רחוב מנחם בגין 74 קומה 2 תל אביב
טל': 6090969 - 03
טל' למקרי חירום: 6590969 - 050
דוא"ל: info@easysmile.co.il
חפשו אותנו ב: ‪Google+‬‏!
 
 
 
 
לפני                               אחרי
 
 
 
 
 
 
+1
 
 
ZAP Group בניית אתרים