השתלות שיניים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ברוכים הבאים לאתר מרפאת השיניים איזי סמייל – ד"ר לוקס
 
כל טיפולי השיניים תחת קורת גג אחת
 
ספא להלבנת שיניים, שירות עיצוב חיוך דיגיטלי ועוד טיפולים ייחודיים
 
 
 
 
בקרו את מרפאת שיניים איזי סמייל בפייסבוק
 
 
חיפוש
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
* שם:
 
* טלפון:
 
  הערות:
 
* קוד:
Capcha
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

טיפים לתזונה נכונה ושמירה על חלל הפה

 
בימינו לא סוד עבור אף אחד שלתזונה יש השפעה ישירה על בריאות הכללית שלנו  ובריאות הפה לא שונה משאר הגוף. תזונה לקויה עלולה להביא לכמה וכמה בעיות הקשורות לחלל הפה – דלקות חניכיים, חורים בשיניים, אפטות וכד.'
החדשות הטובות הן, שיש לנו מה לעשות בנידון. תזונה מאוזנת, בריאה, מגוונת  ומותאמת לסדר יום האישי,  תסייע לשמור על בריאות חלל הפה שלנו.

חמשת הכללים לשמירה על בריאות הפה באמצעות תזונה בריאה ונכונה:


1.  פחות סוכרים – טובה ענקית לפה ולגזרה. הסוכרים מהווים מצע צמיחה לחיידקים היוצרים חומצה לקטית , הפוגעת באימייל (הציפוי החיצוני של השן) ובסופו של דבר גורמת ליצירת חורים בשיניים. הסוכרים הם: דבש, סוכר, ריבה, משקאות ממותקים, עוגיות, עוגות וסוכריות למינהין. במיוחד יש להזהר  ממזונות פחמימתיים, הנדבקים לשינויים כגון: סוכריות גומי, חטיפי צ'יפס, סוכריות ג'לי, טופי, קרקרים למינהם, עוגיות וגם גרנולה ופירות יבשים , הנוטים להתקע בין השיניים. אם כן אוכלים, אז שווה לצחצח את השיניים מיד או זמן קצר לאחר מכן.

2.  גיוון במזון והרכב נכון של הארוחה. על מנת לשמור על בריאות הגוף בכלל ובריאות השיניים בפרט, חשוב שנספק לגוף את כל הרכיבים הדרושים לו לתפקוד תקין כגון: פירות, ירקות, קיטניות, דגנים מלאים, דגים, ביצים, עוף והודו ומוצרי חלב. חשוב שכל המזונות יבואו במינון הנכון ובהתאמה אישית.

3.  כדאי לצמצם את הנשנושים. אכילה רציפה נותנת קרקע פוריה לחיידקים. ההמלצה היא, שמערך היומי יתחלק ל-3 ארוחות עיקריות ו2-3 ארוחות ביניים, כך  שיהיו כ-3 שעות בין הארוחות.  במרווחים בין הארוחות ניתן לשתות תה, מים או חליטות, ללא סוכר.

הנשנושים הטובים ביותר – לארוחות ביניים הם: פירות, ירקות ואגוזים (מלך /שקדים) – פירות וירקות מכילים מים השוטפים את שאריות האוכל מהשיניים ומכילים ויטמינים ומינרלים חיוניים.  לגבי האגוזים והשקדים, קיימת השערה, כי השומן שמצוי באגוזים שונים  עשוי  למנוע מהמזון להידבק לשיניים ויוצר שכבה מגינה בפני חיידקי העששת. רק לא להתמכר יותר מדי, כיוון שאגוזים מכילים כמות לא מבוטלת של קלוריות. 3-4 אגוזי מלך ו-10 שקדים יעשו את העבודה, גם ישביעו, גם ישמורו על בריאות חלל הפה וגם ישפרו את מצב הרוח.

4.  שתיית מים. כדאי לשתות מים בזמן הארוחה ולא משקאות ממותקים. מים אינם מכילים סוכר, הפוגע בשיניים וגם עוזרים לשטוף את שאריות האוכל מהשיניים וכך מסעיים להפחתת היווצרות חומצה, הגורמת לחורים בשיניים ומרווים את הגוף בנוזלים, ככה אנחנו מרווחים כפליים.

5.  מתחשק משהו מתוק? חדשות הטובות לאוהבי שוקולד. שוקולד מריר בהחלט יכול להיות הפיתרון. הוא מכיל נוגדי חימצון, אינו מכיל צבעי מאכל ואם נסתפק ב1-2 קוביות ולא נסחף, בהחלט נהנה ונעזור לשיניים שלנו להשאר בריאות.

כתבה: רעיה ויינשטיין דיאטנית קלינית ומאמנת לבריאות
כתובת האתר:
 
תותבת שלמה עם 2 מחברים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
השתלות שיניים
 
 
 
שעות פתיחה
ימי שני, שלישי, רביעי : 09:00 - 19:30
ימי שישי : 08:00- 13:00

 
 
 
פרטי התקשרות
רחוב מנחם בגין 74 קומה 2 תל אביב
טל': 6090969 - 03
טל' למקרי חירום: 6590969 - 050
דוא"ל: info@easysmile.co.il
חפשו אותנו ב: ‪Google+‬‏!
 
 
 
 
לפני                               אחרי
 
 
 
 
 
 
+1
 
 
ZAP Group בניית אתרים